servis Hégr
Organizace: Zaměstnanci v servisu, obvzlášť jeden přijímací technik mi přijdou, jako arogantní bez jakéhokoliv zájmu. Prostě na mě toto nepůsobí dobře, když vejdete třeba k Hlaváčkovi, přijdete si, že o vás mají zájem, ať už potřebujete řešit cokoli. U Hégra jsem koupil auto v jejich bazaru, v záruce. Neměli jsme důvod s prodejcem procházet podmenu systému a prakticky při projížďce městem a také tím, že auto se jevilo a vlastně je v dobrém stavu a záruce, jsme si nevšimli, že v autě není deklarovaná výbava, respektive, že nefunguje a není nahrán v systému adaptivní tempomat..vlastně krom lane asistu v autě nebylo softwarově nic../adapt. tempomat samozřejmě měl tlačítka na volantu.../. Spíš jde o to, že Hégr prodává auto, které nemá do této míry zkontrolované.. Nicméně prodejce v bazaru byl opravdu velmi ochotný a profesionální a protože jsem potřeboval s autem odjet za dva dny do Chorvatska, kde jsem po cestě zjistil, že vůz nejde za plynem a při akceleraci cuká, řešil jsem i toto mailem a telefonátem z Chorvatska, kde se mi po dvou dnech ozval někdo ze servisu a dohodli jsme si termín servisu s tím, že nemá čas se dívat na mail a není mi schopen říct, proč auto nemá softwarově deklarované a to proč jsem si ho kupoval - hlavně adaptivní tempomat v autě není. Při příchodu do servisu jsem měl "štěstí" na toho velmi neochotného přijímacího technika, který mi na můj dotaz ohledně toho, že jsem ještě chtěl udělat zadní brzdy řekl, že to stojí třináct tisíc, což jsem mu řekl, jestli se neposral, že originální díly vw, v auto kelly stojí polovinu, nehledě na "neoriginální" ATE, Bosch..Navíc mi tento pán řekl, že neručí za stav aut v bazaru, že je to bazar, tak jsem se ho zeptal, jestli je to jiná firma... Naštěstí se mě ujal pan Kolář, který se mnou provedl zkušební jízdu, uznal vše reklamované, plus mi slíbil co nejlepší cenu, kterou mi zavolal a dohodli jsme se na ni. Jednání pana Koláře je naopak velmi vstřícné. Nicméně jsem mu auto přistavil v úterý odpoledne, kdy jsem mu řekl, ať mi dá vědět, jak to dopadlo s reklamovanými věcmi ohledně softwaru, s tím, že následně uděláme další co jsem chtěl udělat, že na auto nespěchám - vzduchový filtr, svíčky, zadní brzdy. Pan Kolář mi volal ve středu odpoledne, že reklamace je vyřízena v autě byla nějaká chyba, nicméně se vše podařilo s vw vyřešit. S tím, že tedy mají na servisu hodně práce a bude hotovo ve čtvrtek večer, spíš pátek dopoledne s čímž jsem neměl problém. Nicméně bylo pátek poledne a nikdo se mi neozýval. Zkoušel jsem tedy dvakrát volat na číslo pana Koláře, což jsem si pak uvědomil, že mi říkal, že mi dává soukromé a tudíž jsem si říkal, že má třeba volno a zkoušel jsem volat na pevnou do servisu, kde mi to jednou nikdo nebral a o půl třetí jsem se dovolal na nějakou paní, která mě řekla, že mě přepojí, což jsem nechal vyzvánět a nikdo mi telefon nezvedl. Vzhledem k tomu, že jsem s autem už dle domluvy s panem Kolářem počítal na víkend, dojel jsem ve tři v pátek odpoledne do servisu, kde vzadu v kukani byli nějaci tři lidé a vpředu lítal pan Flídr, kterého jsem se zeptal, jsk to vypadá s autem.. Vubec nic nevěděl a nikdo se k tomu nehlásil!!!! S tím, že tedy znovu musím panu Flídrovi uznat vstřícnost, kdy zjistil, že na auto, respektive věci k řešení nad rámec záruky vůbec ještě na servise nesáhli!!!! Tudíž jsem se snažil v klidu se ho zeptat, proč je auto na zvedáku a ať ho sundají, že si ho odvezu.. Pan Flídr opět řešil něco vzadu s ostatními a přišel mi říct, že v šest bude auto hotové.. Nevím, jak je toto vůbec možné, kdybych na servis nepřijel, nikdo by mi ani nazavolal.. Jak píšu, je mi jedno, jestli si přijímací nepřevzali zakázku, jak to bylo, ale vadí mi, že se člověk cítí jako že co si to vůbec dovolujete a co po nás chcete. Obvzlášť mě to udivuje, když je v Olomouci servisní síť, jaká je a nejsme v devadesátých letech.. Bohužel vstřícné jednání jak pane Koláře, tak pana Flídra mi určitě nezmění pohled na tento servis..
Celkové hodnocení podniku: vše jsem uvedl