Toto hodnocení bylo irelevantní, neboť není směrováno přímo na podnik, a proto se nezapočítává do celkového hodnocení.
Nespokojenost
Péče o zákazníky: Zejména proto, že se mi žádné nedostalo. Žádnou zvláštní ani nevyžaduji. Za nejlepší péči bych považoval časově efektivní opravu s minimem byrokracie. Kávu rád oželím.
Organizace: Servis na havarijní pojištění. Při domluvě termínu ani slovo jaké dokumenty s sebou. Kolega přistavuje auto den před termínem-nelze přijmout chybí oba TP, policejní zpráva a podpis na plnou moc. Když chce druhý den auto odvézt (ano má stálé využití), dokumenty nejsou třeba, zato jde pozdě o dvě hodiny. Načež auto stojí týden!!!, než se vrátím a podepisuji plnou moc. Druhý den auto stále stojí, třetí den, když potřebuju věci z něj, stojí v dílně s nenalakovanou kapotou. Určitě nejde do laku celé, takže to je divadlo nebo práce nanečisto? Špatně vystavená faktura je poslední tečka. Ve výsledku mi auto stojí 3 týdny, kdy by mohlo sloužit nebo i vydělávat! Zajistit náhradní dopravu taky něco stojí! A zbytečně! Čekal bych postup: přijedu s autem, vy ho prohlédnete, co bude potřeba, odjíždím a přistavuji auto na opravu ve chvíli, kdy máte ND a kapacitu. Argument, že se zákazníci už nevrací a vám zbývají ND neberu, protože já nemám možnost jet jinam! Veškeré papírování bych také viděl, že se dá zvládnout při první návštěvě. Jinak za celou dobu nepadlo slovo, kdy bude oprava hotová..snad, předpokládám. Chápu, že někdy to prostě nelze, ale v tom případě bych čekal aktivní komunikaci. Chaoz, neefektivita. Za patřičnou cenu ovšem. Pokud nejde změnit smluvní servis, půjde změnit pojistka.
Kvalita oprav: Práce odvedena tak, jak by měla být.